Forever...

 
Titel: Forever... Författare: Judy Blume
 Utgivningsår: Orginalet skrevs 1975, denna version 2007.  Antal sidor: 192
 
Tankar

Jag tycker att den här boken var rakt igenom fantastisk. Berättelsen är jättevacker - den berättar om 'first love' och 'true love' och ställer frågan, är det samma sak? Jag älskade alla skildringar, och hur boken var uppbyggd. jag är så glad över att ha den här i min bokhylla - för jag känner på mig att jag kommer att läsa om den många, många gånger. Det kommer förmodligen att bli som någon slags bibel. En bok man söker sig till för råd som aldrig skommer att sluta säga det de har att säga.
 
"But it's senior year of high school, and there are big changes ahead. Michael and Katherine are destined for another big "first": a decision. Is this the love of a lifetime, or the very beginning of a lifetime of love?"
 
 
5/5

 
 
 

Kommentera här: