Sammanfattning: maj 2014

 
Lästa böcker:
These Broken Stars #1 - Amie Kaufman & Meagan Spooner ♡ (engelska) 
Rostad på kärlekens grill #7 - Louise Rennison
Cinder, Lunar Chronicles #1 - Marissa Meyer 
Löftet, VA #4 - Richelle Mead 
 
Legend #1 - Marie Lu
The Selection #1 - Kiera Cass ♡ (engelska)
Hex Hall #1 - Rachel Hawkins  (engelska) 
Forever... - Judy Blume (engelska) 
 
 
Antal lästa böcker: 8
Svenska: 4
Engelska: 4
Bäst/Sämst: The Selection, Löftet, Forever, These Broken Stars, Hex Hall/Rostad på kärlekens grill
Snyggast/Fulast: The Selection These Broken Stars/ Rostad på kärlekens grill
Största besvikelse: Legend
Månadens tips: 
Antal ♡ : 5st
Månadens betyg: 
 
 Haha, glömde lägga in denna? WHAT? Det var jag min favorit från månaden! -->

 Komentar: YEY! Läste helt underbara böcker denna månad. Dock läste jag inte ut någon bok från den 24:e till den 31:a. Vet inte varför! Jag hade nog en del att göra men 'livet' osv. Haha, vad poetiskt. Well Well. Detta var min favorit, The Selection. Jag fullkomligt ÄLSKADE den här boken, jag vet inte ens vad jag ska säga. 
 
Hursom ha det bra! Och glöm inte att följa mig på
 
instagram: shinedelweiss
goodreads: här
 

Kommentera här: