To all the boys I've loved before

 
Titel: To all the boys I've loved before #1
Författare: Jenny Han
Utgivningsår: 2014 (!)
Antal sidor: 355
Tankar:
Lara-Jean skriver brev till sina gamla förälsker. När hon skriver så kan hon nämligen släppa dem, inte alltid undra vad de gör, eller om de skulle gilla den och den klänningen på henne...
Verkar ganska skönt, eller hur?
 
Det vill säga, ända till någon mejlar iväg breven. 
 
 
Alltså, den här storyn fick mig att bli så jäkla intrigued! AH! Jättespännande ju. 

Gillade den här boken väldigt mycket. Det var min först Jenny Han-bok, och jag hade inte alls förväntat mig det jag fick. fast det betyder inte att det var dåligt, nej nej. 
Den var jättegullig, fast ändå inte skriver på ett gulligt sätt, vilket jag tyckte var superfint! Lara Jean har en fantastisk relation med sin familj och sin syster, och man ser verkligen Jenny Hans personlighet genom texten! 
 
Det kommer även en sequel 2015 och jag är SÅ PEPPAD! ÅH. Vill veta vad somkommer att hända!
Ps. Perfekt för sommaren! Ds.
5/5
 
 

Kommentera här: