Sammanfattning: juni 2014

Lästa böcker: 7 st 
37. Den Femte Vågen - Rick Yancey 
38: Andens Kraft - Richelle Mead 
39: To all the boys I've loved before - Jenny Han ♡ (engelska) 
40. Fracture Me, Shatter Me #1,5 (engelska) 
41. Scarlet, The Luncar Chronicles #2 - Marissa Meyer
42. The Elite, The Selection #2 - Kiera Cass ♡  (engelska) 
43. The One, The Selection #3 - Kiera Cass ♡ (engelska)
 (engelska) 
Svenska: 3
Engelska: 4
Bäst/Sämst: The Elite, The One/Fracture me
Snyggast/Fulast: The One/Andens Kraft
Största besvikelse: Scarlet
Månadens tips: The Selection-trilogin! Jag är helt frälst! Var till och med tvungen att beställa alla... I hardback, såklart... ;) Och: MAXON. hERREgudIhImLEN.
Okej, jag ska sluta.
Ps, Maxon är en prins! ÅH Ds. 
 
Antal ♡ : 4st
Månadens betyg: 
 
Kommentar: 
Nästan alla dessa böcker var helt, helt fantastiska. the Elite och The One krossade mitt hjärta och jag gräd floder, men åh vilken avslutning till en underbar trilogi. Bra jobbat, Kiera Cass! ♡ 
Annars har det varit en bra läsmånad. Älskar när man hitter an serie/bok man verkligen bara älskar, och brinner för! an vara något av det bästa som finns
Recensioner kommer snart. 
 
Den Femte Vågen(The 5th Wave) kommer ju även på film snart, vilken jag är ulta-extrem-över-excited över för boken är så bra! Den handlar om Aliens, vilket är det coolatse NÅGONSION!
 

Kommentera här: