THE SELECTION

OBS! Inga spoilers. Men läs inte om du vill läsa det själv, i boken:)

Min favoritserie någonsin är The Selection av Kiera Cass. Och kiera Cass meddelade i helgen att hon ska släppa två stycken till noveller, och dessutom 2 STYCKEN BÖCKER TILL! JAG DÖR!!! 

Jag älskar alla tre böckerna i The Selection-trilogin, de värmer mitt hjärta, och påverkar mig helt sjukt mycket emotionellt, blir en hel röra! 
På bilden finns två av mina allra favoritcitat från 'The One', sista boken i trliogin. Det som står längst ner är såå vackert. Jag minns att jag läst det när jag gick igenom stan. Folk tittade konstigt... Ville ungefär skrika: "MAN FÅR GRÅTA NÄR ENS HJÄRTA BRISTER". 

Men det gjorde jag inte, såklart. 

http://unlockmoreselection.com  

Här kan ni hitta både 3 kapitel ur en ny novell, och den sista prologen på The One. 

OBS! DU KOMMER GRÅTA :D. 

Jag idag, jag alltid. Sorry för konstigt upplagt inlägg...

Kommentera här: